Dostava


Cena dostave je 3,80 EUR.

Dostava izdelkov od 2 - 3 delovnih dni. Naročila, sprejeta do 14. ure delovnega dne, odpremimo iz skladišča še isti dan.

Za dostavo naročila uporabljamo dostavljalca Pošta Slovenije. 

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, se lahko za ponovno dostavo dogovorite z dostavljalcem po telefonu oz. dostavljalec pusti sporočilo v nabiralniku.

V vednost: Če je paket naslovljen na enega od bencinskih servisov Petrol, bo le-ta ob vročitvi paketa zaračunal storitev vročanja. Ter ob plačilu ob dostavi oz. prevzemu paketa tudi obdelavo odkupnine. Pošta Slovenije ob plačilo ob dostavi oz. prevzemu paketa prav tako zaračunava obdelavo odkupnine. 

 

Dostava povsod na območju Slovenije

Dostavna služba pakete dostavi na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj svojega delovnega časa, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali plačilo ob dostavi z gotovino, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila, kako prevzeti paket. Paket vas bo na prevzem čakal 1 teden, po tem času pa se bo vrnil nazaj k nam.

V primeru, da izbranega izdelka ne bo na zalogi, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

Dostavni roki

Naročila, oddana ob delavnikih do 14. ure, so odpravljena še isti dan. Čas za dostavo pošiljke je 2-3 delovne dni.

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali ga zamenjali z drugim.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko pri nakupu vpišete željeni datum odpreme vašega paketa oz. nam to sporočite preko elektronske pošte ali po telefonu. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 041/507-042, nam pišite na eshop.maya@gmail.com.

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če ob dostavi paketa ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek za vračilo paketa ali ponovne dostave novega paketa. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov eshop.maya@gmail.com. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, dostavne nalepke in pa opis poškodbe.

Osebni prevzem naročila

Ponujamo vam tudi možnost osebnega prevzema naročila in sicer na sedežu podjetja, Grobeljska cesta 6,1234 Mengeš, od ponedeljka do petka, od 9.ure do 16.ure. Možno je prevzeti le predhodno plačana naročila (nakazilo na TRR ali plačilo s kreditno kartico). Poleg tega je obvezna predhodna najava preko telefona, e-mail sporočila ali ob oddaji naročila.